Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DM

Aretta

31. 8. 2012 14:26
Jouva, dívenko moje cestovatelská, oblíbená,

do čeho se to pouštíte :-)

0 0
možnosti
V

VerPes

31. 8. 2012 14:36
Re: Jouva, dívenko moje cestovatelská, oblíbená,

;-Dja vím, je to trochu mimo mísu, ale musela jsem to ze sebe dostat:-):-):-)

1 0
možnosti
KV

_-1-_

31. 8. 2012 14:24
Na takový věci já nemám čas ....

... možná jednou, až budu v důchodu :-)

0 0
možnosti
DM

Aretta

31. 8. 2012 14:43
Re: Na takový věci já nemám čas ....

;-( tak ... a mám zkaženej den ... takovejch nadějí ... a všechno fuč...:-)))

0 0
možnosti
MZ

Aglája Vopajšlíková

31. 8. 2012 14:12
Škoda

Škoda, že většina žen má v sobě ten šestý smysl, kdy velmi záhy poznají, že jejich jediný je nějak mimo. Zvláštní, já jsem poznala, že je zle ještě dřív, než něco začlo. Vyvolená mého bývalého muže byla nebývale akční... Vlastně oprava: žádná škoda. Dobře tak. Ta dáma mě zbavila železobetonové koule na noze;-D.

3 0
možnosti
L

Levicovy.Pravnik

31. 8. 2012 14:10
milenky

jsou vždy ty hloupější ženy

2 0
možnosti
PS

WetSinglet

31. 8. 2012 13:58
A jak si vysvetlite pripad vdana + zenaty

vymena partneru v takovem pripade vetsinou, k litosti obou, nejde provest...a ani jeden z nich vetsinou neni odhodlany opustit stavajici rodinu...i kdyz...jsou zname i takove pripady...a oba svorne tvrdi "nechci ti ublizit, nechci ti rozbijet rodinu"...a jednim dechem dodavaji "nechapu, jak jsem to vsechno mohl bez tebe vydrzet, uz bez tebe neumim dal zit".....zatraceny hormony...))

0 0
možnosti
E

el_peregrino

31. 8. 2012 16:19
Re: A jak si vysvetlite pripad vdana + zenaty

Nevěra je neškodná zábava pro šťastně ženaté muže a šťastně vdané ženy. A průser pro všechny ostatní...

1 0
možnosti
KN

rosona

31. 8. 2012 13:05
Proč dělám milenku ?

No jsem asi jiný případ, než se popisuje v článku. Nejsem mladá, věk se blíží k 50, jsem nezávislá, finančně zajištěná vdova s dospělým dítětem. Nemám zájem s nějakým mužským bydlet, nehodlám mu prát špinavé prádlo, vyvařovat, starat se o něho, přesto ale nepohrdnu kvalitním sexem a mužskou náručí, stačí ale tak jednou týdně.  Takže jsem milenkou ženatého muže. Nenutím ho tvrdit, jak mu to doma neklape, jak jsem lepší, předstírat, že mu jde o něco víc, než o sex ( a taky občas pokec). A ze všeho nejvíc mě děsí představa, že by snad jednou mohlo něco prasknout a on by se ocitl s kufrem před mýma dveřma a vyžadoval "full servis" ;-D

9 0
možnosti
V

VerPes

31. 8. 2012 13:10
Re: Proč dělám milenku ?

Díky za skvělý komentář a nahlédnutí do mysli starší milenky :-) Takovéto srovnání v hlavě ale mladším milenkám právě chybí. Ty stále doufají, že chlapa přetáhnou, budou s ním žít a mít rodinu.

1 0
možnosti
ŠB

stařec bez moře

31. 8. 2012 12:51
muž je dobyvatel

a dobytí je jednorázová událost.

4 0
možnosti
DF

Psychotic17

31. 8. 2012 12:47
.

Přidal bych ještě jedno pravidlo. Když vám nakonec dá kopačky, nevolejte jeho ženě a ze žárlivosti mu neničte manžeství... nic horšího mě nenapadá :-)

1 0
možnosti
VK

-palič-

31. 8. 2012 13:04
Re: .

když pomsta je tak sladká ;-D. Nemluvě o tom, že začasté se holky náramně zkamarádí, manžílka společně sepsnou, no a milenka i manželka mají o kámošku víc ;-)

1 0
možnosti
PK

H0PE1@seznam.cz

31. 8. 2012 12:46
Taky jsem jednu poznal.

Ona sama řekla, že to je jen za účelem kvalitního sexu.  Nic víc. Po půl roce mi vyčetla, že jsem si z ní udělal matraci. Pak se v tom vyznej.

1 0
možnosti
R

Rudiger-Brunnen

31. 8. 2012 12:48
Re: Taky jsem jednu poznal.

Do ženský a do melounu nevidíš :-/

0 0
možnosti
ZK

SID09

31. 8. 2012 12:42
Ole ono je to někdy příjemné, ne ?

Být trošku rozmazlovaná, dárečky, večeře, kafíčko ......... a to všechno jen za pouhý sexíček, kterého není nikdy dost. ;-)!!

2 0
možnosti
  • Počet článků 47
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2525x
Jejím koníčkem je cestování.