Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
FB

Durzo Blint

31. 8. 2012 20:47
Konečně někdo, komu to pálí

....tedy až na tu zbytečnou větu o matracích. Protože pochybuji, že milenku sex nebaví a nic z toho nemá. Takže tady bych byl umírněnější, na loži získávají oba. Ostatní je svatá pravda.;-)

1 0
možnosti
LS

prochlorperazin

31. 8. 2012 19:23
Protože zoufalé ženské dělají zoufalé věci,

protože si některé neuvědomují souvislosti, protože si lžou sami sobě. Ženská se vždycky zaplete srdcem, i když lže, že nechce rozvádět rodinu, že jde jenom o sex. City vždy převládnou a pak z toho bývají ta dramata, kdy se rozvedeš? opravdu mě miluješ? Milenky často dělají ženské z mizerných rodin, které nepoznaly otce, které nepoznaly skutečnou rodinu, které si neuvědomují, že ten chlap obírá svou rodinu a DĚTI o čas s tou onou milenkou, kdyby se vžily do role manželky, jednaly by jinak. Většina milenek ani nemá status nějaké takové, která dostává často drahé dárky, je to spíš vážně jen sex a pro chlapa dokazování si čehosi a často se neradi rozvádějí, proč asi? Lži o tom, jak spí na pohovce, jak si nemají co říct s manželkou, jak už jsou spolu jen pro děti atd. jsou jak přes kopírák. A ty ženské, které si neváží samy sebe a těch druhých, rády takové lži poslouchají. Někteří manželé se ale rozvedou nebo se nevěnují rodině, pak máme ty dětičky z rozbitých manželství, které neznají

4 0
možnosti
LS

prochlorperazin

31. 8. 2012 19:24
Re: Protože zoufalé ženské dělají zoufalé věci,

pevnou rodinu a jsou ochotni hrát divadlo v podvádění a dál to přenášejí, nekonečný koloběh:-) Smutný, ale neřešitelný. Občas se zamyslet nad tím, jak by milence bylo v roli manželky...?

3 0
možnosti
EK

Y.N

31. 8. 2012 18:57
Tak takové choutky jsem nikdy neměla

;-D asi jsem zaostala, no už i stará, ale svědomí čisté;-D;-D;-D

Kdo chce kam, pomožme mu tam......;-)

0 0
možnosti
DM

Aretta

31. 8. 2012 21:20
Re: Tak takové choutky jsem nikdy neměla

"Kdo chce kam, pomožme mu tam"... no, to prááávě ne ;-D

0 0
možnosti
PKL

Politicky korektní lež

31. 8. 2012 17:30
mě nejvíc baví toto

Balit chlapy- příležitostí je dost, nějak se hrnou sami.

nejřív pomrkávání a letmé doteky. Když už vidím, že je "můj" tak přiznám, že jsem vdaná a mám dítě. Většinou to nikomu nevadilo. Pak dáme nějakej tanec a tak. No a když už vidím že jde do tuhýho, tak vždycky řeknu, že už musím jít domů;-D

Už to tak praktikuju 12 let co jsem vdaná a manžela jsem nikdy nepodvedla. ale díky tomuto má můj sexuální život pořád jiskru:-)

1 0
možnosti
VK

-palič-

31. 8. 2012 18:06
Re: mě nejvíc baví toto

jasně méďo, není nad správně zaběhlý stroj :-P. U těch ostatních ženských se jeden jenom zkazí, nemluvě o tom, že se pak doma může naprosto nevědomky něčím proláknout.

0 0
možnosti
VN

vaclav.n

31. 8. 2012 17:01
Hrozná doba:

Slušnej chlap, aby se bál dneska vyjít na ulici.

2 0
možnosti
DM

Aretta

31. 8. 2012 17:42
Re: Hrozná doba:

Správně! Hezko doma s bačkorama na žebříček!

0 0
možnosti
VC

vena65

31. 8. 2012 15:02
Proč?

No nejspíš bez sexu neumíte být. Stejně jako my. ;-)

1 0
možnosti
S

SYETEY_KOTZOUR_chrní_v_trní

31. 8. 2012 15:05
Re: Proč?

to já umím......třeba po téhle diskusi....budu asi dlouho;-D;-D;-D

2 0
možnosti
S

SYETEY_KOTZOUR_chrní_v_trní

31. 8. 2012 14:51
je to přesně tak jak říkáte

jste hloupé a naivní;-D .....ale mladé a krásné;-D

Jo, to asi ale nikdo slyšet nechtěl....tak jinak: Je to vzkutku skandální. Samotného mě to pobuřuje. Tolik mladých krásných dam dělá ženáčům matrace....;-D

1 0
možnosti
RK

Renatus Karmín

31. 8. 2012 14:55
Re: je to přesně tak jak říkáte

Tak proč nestřídají polohy ? :-)

1 0
možnosti
D

Dita_1

31. 8. 2012 14:41
Asi jsem divná...

... ale muži, kteří jsou ve vztahu, pro mě byli vždycky tabu. Podvádění je podle mého ponižující pro všechny - dobrovolně i nedobrovolně - zúčastněné.

7 0
možnosti
TK

honda_mrkos_pajdusakova

31. 8. 2012 14:51
Re: Asi jsem divná...

Ále nejste divná, divnej je ten, kdo tyhle děvenky/stařenky obhajuje, že přece jako svobodný nic špatnýho nedělají.  Přitom je to stejný jako sežrat čokoládu, kterou vám někdo sice daroval, ale o který víte, že je kradená. Jen je třeba si to uvědomovat a nenechat se ukecat...:-)

5 0
možnosti
RK

Fajny

31. 8. 2012 14:39
Paní nebo slečna je asi zklamaná....................

Někdo ( asi milenec ) Vám asi něco provedl. Zrejmě Vám to neklaplo. Zapoměla jste ale na různé kategorie - existuje spousta takovývh vztahů, kdy se zrovna žena snaží onoho muže dostat. Existují i tací, co se na něčem dohodnou, třeba že jde o sex a nikdo se nebude rozvádět a během doby jedna ze stran ( hádejte která ) změní pravidla..............No je to složité, Vy jste to pojala velmi jednostranně, ba co dím, až zaujatě Rv

0 0
možnosti
V

VerPes

31. 8. 2012 14:46
Re: Paní nebo slečna je asi zklamaná....................

Slečna je absolutně spokojená. Nikdo mi nic neprovedl, jen jsem vyjádřila svůj názor. Kamarádek, které toto řeší, mám spoustu a právě o tom píši. To, že existují i další a jiné případy je jasné.

2 0
možnosti
RK

Renatus Karmín

31. 8. 2012 14:38
Když

ony ženy chtějí vždycky jen ty nejlepší muže a těch je omezený počet. Takže se musí podělit. Mají jenom dvě možnosti, buď být manželkou muže, který má milenku, nebo být jeho milenka. Nevím co je lepší. Obojí má svoje výhody i nevýhody. :-)

3 0
možnosti
RK

Fajny

31. 8. 2012 14:40
Re: Když

Něco na tom je. I když teď feministky spustí na poplach

0 0
možnosti
  • Počet článků 47
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2525x
Jejím koníčkem je cestování.