Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Nádherné! A krásně nafocené! R^ Kompliment!

0 0
možnosti
Foto

Krásné, úplně cítím vůni:)

0 0
možnosti
Foto

Moc pěkné fotografie.

Byl jsem tam jednou v neděli před mnoha lety. Bylo narváno. V nadsázce řečeno: viděl jsem tam myslím více lidí než kytek. To se mi nelíbilo.

Při pohledu na Váš fotoblog mě napadlo podívat se tam ještě jednou, ale nejspíš v týdnu a brzo ráno.

0 0
možnosti

Ty fotky jsou tak nádherné, že čerstvá vůně květin byla cítit u nás v bytě.. :) woow :)

0 0
možnosti
Foto

Až se mi z toho barvobraní točí hlava. .o)

Fajnové! R^

0 0
možnosti

J63a85n 72S92t10i96f24t11e28r

11. 5. 2014 21:44

Fotky jsou to moc pěkné. Ale až dodnes jsem myslel, že Kuekenhof znamená přeloženo Kuchynský dvůr a že se tam původně pěstovalo koření pro kuchyni. O nějakém hradu jsem v životě neslyšel. Ale možná se mýlím, i když to takhle stálo v průvodci.

0 0
možnosti
Foto

Krásné místo, krásné fotky a moje nejoblíbenější tulipány - díky!

0 0
možnosti
  • Počet článků 47
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2525x
Jejím koníčkem je cestování.