Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Í

í-mejlka

11. 9. 2012 14:07
Asi

Asi mě teď některé budou chtít rozcupovat na fidloprčičky svými umělými nehty, ale my jsme opravdu dychtivě náchylné podlehnout a uvěřit reklamě! Stačí přece vypít láhev téhle minerálky - umýt si vlasy tímhle šamponem a kondicionérem - vyčistit si zuby touhle pastou - potřít se tímhle krémem - koupit si tyhle corn-fujky - a budu mít postavu, vlasy, zuby, pleť, pružnost a dokonce i krásu a věk jako modelka z této reklamy! Alespoň tvůrci těchto reklam dělají všechno pro to, abychom nějakému podobnému nesmyslu uvěřily. :-)

3 0
možnosti
M

Marlen2

11. 9. 2012 17:57
Re: Asi

;-Dtak já vás určitě nemám chuť rozcupovat, ale jen za sebe můžu napsat, že reklamy nesnáším,hlavně uprostřed filmu...tedy až na motorkáře "tydýta", jediná série reklam co mám ráda.Umělé nehty nepěstuji, protože by mě vadily při práci na PC i v domácnosti.(chápu že ne každé dámě) Bobule na hubnutí nejím, protože se nepřecpávám.Na výživu pleti mě stačí vitamín B a pití vody bez bublinek.S věkem toho asi moc nenadělám, ale s vlasy a postavou celkem ano.:-)

0 0
možnosti
PZ

PeTaX

11. 9. 2012 14:04
A je to

100% odpověď. Nikdo ještě neztloustl ze vzduchu.

0 0
možnosti
  • Počet článků 47
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2525x
Jejím koníčkem je cestování.