Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Barkynson

1. 9. 2012 7:51
No to si děláte snad legraci né????

A já pako, to otevřel ještě před snídaní;-D;-D. Je to nádhera. Česká kuchyně je skutečně skvostná, škoda jen, že si to tak málo uvědomujeme při požírání hamburgerů a futruváním se lehkých zdravých pizz...Moc Vám děkuju za nádherný článek plný těch nejluxusnějších dobrot :-))VVR^

1 0
možnosti

chudacek.blog.idnes.cz

27. 8. 2012 16:35
skutečně nádhera

Naštěstí jsem před hodinou (pozdě) vydatně obědval, ale přesto se mi sbíhaly sliny.

Česká kuchyně, když se umí, je skutečně vynikající. A když se různá jídla střídají, jí i dostatek zeleniny, tak nemusí být nezdravá. Chce to jen dostatek sebedisciplíny.

Před lety jsem na pár dní navštívil Prahu a svou maminku se svou francouzskou přítelkyní, tedy ze země, kde také umí dobře vařit. Přítelkyně, ač intelektuálka, mi tehdy řekla: "Jak jsi mohl emigrovat, když Tvá maminka (a mnoho lidí zde) umí tak dobře vařit?" :-) 

Ač pivo pila málokdy, tak jí k jejímu překvapení točené pivo v Praze chutnalo. Šly jsme právě ve vedru po Starých zámeckých schodech na Hrad, skočili do restaurace na občerstvení a já ji přemluvil k pivu. Myslím si, že velké chutnání piva v Česku je také trochu kombinace suchého teplého klimatu v létě a dobrého piva. Vím však, že někteří pijí rádi pivo i když je zima nebo prší. :-D

0 0
možnosti

chudacek.blog.idnes.cz

27. 8. 2012 17:35
Re: skutečně nádhera

Možná jste si všimli/y gendrově správného střídání "y" a "i" v koncovkách sloves v množném č. minulého času, pokud se jedná o muže a ženu, tj.: "šly" a "skočili". A jako gentelman jsem začal s "y".

PS. Stalo se omylem.

0 0
možnosti

Vladimír Škopek

23. 8. 2012 20:16
Článek byl klasifikován jako výzva k rozkousání monitoru!

Si k tomu dávám chleba s sádlem, tak jsem aspoň stylovej. :-) Krásný fotky, skvělý jídla a svatá pravda - takhle dobře se jinde nenajíme.

1 0
možnosti

VerPes

23. 8. 2012 21:05
Re: Článek byl klasifikován jako výzva k rozkousání monitoru!

:-):-):-)

0 0
možnosti

Aretta

23. 8. 2012 19:56
všem diskutérům hluboký dík

za málem uchechtání se k smrti ;-D;-D;-DR^

0 0
možnosti

Aretta

23. 8. 2012 19:54
Teda ještě že jsem po večeři...

:-)R^R^

0 0
možnosti

dolch

23. 8. 2012 20:59
Re: Teda ještě že jsem po večeři...

Já mám najednou pocit, že jsem vůbec nevečeřel :-)

0 0
možnosti

Korvetní kapitán Pepan A2

23. 8. 2012 7:45
Sadistko!!!!!!!!!

Kvůli Vám mám poslintaný monitor u počítače.

2 0
možnosti

Aretta

23. 8. 2012 19:53
Re: Sadistko!!!!!!!!!

;-D;-Duáá;-D

0 0
možnosti

kulička-v-trávě

23. 8. 2012 7:02
Tedy slečno,

není vám to hloupé, takhle dráždit chudáky lidi? Zrovna si mažu chleba k snídani a vy na mně s kachničkou;-D Sákryš, hned bych si dala. Sladké Vám nechám, to mi moc nejede!

1 0
možnosti

Aretta

23. 8. 2012 19:54
Re: Tedy slečno,

;-D sladké sem! R^

0 0
možnosti

Gwendolyn :)

23. 8. 2012 4:15
Jedine ty zakusky ve mne vyvolaly nostalgii,

kterou jsem sla vylecit tim, ze jsem cosi upekla... Tu uplne ceskou tradicni kuchyni uz ozelim, odvykla jsem ji.

1 0
možnosti

Baby_Blues

23. 8. 2012 3:50
ježkovyvoči ...

já mám hlad. Pastva pro oči i žaludek. Dala bych si od každého trochu ... R^

1 0
možnosti

Aretta

23. 8. 2012 19:55
Re: ježkovyvoči ...

Teda kolik utrpení tento zdánlivě nevinný blog způsobil, že? ;-D

0 0
možnosti

lukaschmela

22. 8. 2012 23:05
Gastroterorismus

... hlavně na mé oční vjemy... kde teď mám podle Vás sehnat ve 23:00 takovou svíčkovou?! A ten knedlík u rajské...a štrůdl jsem neviděl, ne ten tam určitě nebyl:-)R^R^R^

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS