Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KM

mokrykcb

6. 9. 2012 17:41
pro mne je hlavní

přesun z bodu A do bodu B!

při letech po evropě jídlo odmítám pouze pití

při letech mimo evropu využiji max. snídani

opravdu o ty miniporce leckdy pochybné kvality zájem nemám...

0 0
možnosti
MM

captain cook

23. 9. 2012 2:58
Re: pro mne je hlavní

mel bys to zkusit nekdy letet s poradnou aerolinkou;-)

0 0
možnosti
OB

happyna.

6. 9. 2012 9:56
...

Poradil bych vám, když letíte letadlem, tak se oblíkněte R^. Pak si nemusíte stěžovat že vám je zima.

0 0
možnosti
DM

Aretta

10. 8. 2012 20:33
Panejo...

Veroniko, zase pěkný!

Ty ceny Vám závidím, je vidět, že se vyznáte:-) S Lufthansou mám podobnou zkušenost, i když jsem seděla veprostřed:-)

R^R^R^

0 0
možnosti
P

petranovakova

24. 7. 2012 23:27
Pěkný blog

Také miluju cestování, ale většinu se přesunuji po kouskách (kombinace letadlo/vlak/bus), proto neabsolvuji několikahodinové lety - absence menu ;-) Díky za pěkný článek i blog, vždycky mě příjemně naladí. batůžkářka Peťa

0 0
možnosti
MM

captain cook

23. 7. 2012 19:01
0 0
možnosti
V

VerPes

23. 7. 2012 15:20
Re: Zkus to poustnout tady

:-):-):-)Děkuji za tip!:-):-):-)

0 0
možnosti
MM

captain cook

23. 7. 2012 10:41
VN63 napsal: "90% národa má opravdu jiné strarosti

než ty vaše kraviny! Běžte dělat raději něco užitečného!"Kdyz Karel Capek uverejnil sve Anglicke Listy, Hanzelka se Zikmundem cestopisy, Frantisek Behounek pribeh cesty se vzduchoodi Italia, jestlipak se nasel mezi ceskymi obcany nejaky omezeny hlupak. ktery jim doporucil, aby radsi delali neco uzitecneho protoze 90% naroda ma jine starosti?

Nepochybne melo. Karel Capek psal 6let po skonceni 1SV, v dobe Behounkovy cesty se schylovalo ke svetove hospodrske krizi a Hanzelka se Zikmundem cestovali v dobe totality doma a studene valky ve svete.

Presto vsak se naslo mnoho ctenaru, kteri si to radi precetli i kdyz treba sami nemohli zrovna cestovat. Nebo take prave proto. Neuzavreli se do klece omezenosti. Kdo nemel zajem o tento druh cetby, byl vetsinou natolik inteligentni, ze se tomu vyhnul a nemarnil zbytecne svuj cas ctenim natoz hloupymi kecy typu - jdete radsi delat neco uzitecneho.

Jako relativne casty cestovatel jsem si blog preceti se zajmem a porovnal s vlastni zkusenosti. Karma.

7 1
možnosti
TS

Blábolivý Brod

23. 7. 2012 11:03
Re: VN63 napsal:

R^:-)

0 0
možnosti
TS

Blábolivý Brod

23. 7. 2012 9:36
No vida, to je originální blog!

R^:-)

Mám ráda Lufthansu, dobře vaří a mají asi nejprofesionálnější personál, se kterým jsem se kdy setkala. Ale můj absolutní favorit je ČSA! Na vánoce nabízeli kapra, měli vyzdobený interiér a kdykoliv se s nimi člověk vrací domů a při příletu nad Prahu mu zahrajou Smetanovu Vltavu... no já vždycky lehce zaslzím a uvědomím si, že jsem ČEŠKA JAK POLENO :-)R^

Mimochodem, krásná fotka Ho Chi Minh city - to vy sama?

0 0
možnosti
V

VerPes

23. 7. 2012 9:40
Re: No vida, to je originální blog!

:-) Také se vždy ráda vracím domů. Ano, fotila jsem jí z letadla před přistáním. Děkuji:-)

1 1
možnosti
M

medvediceCDN

22. 7. 2012 18:50
....

Zajímavý blogR^

Já jsem zatím letěla letadlem jen 3x a nikdy to nepřesáhlo 4 hodiny - jídlo vypadá asi všude stejně, snědla jsem to, ale žádné kulinářské hody to nejsou;-D

A to, že se tu objevil někdo, kdo Vám dal "sežrat", že můžete cestovat a oni nééé, to mě nepřekvapuje.

1 1
možnosti
V

VerPes

22. 7. 2012 18:51
Re: ....

:-)Děkuji za příspěvek:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 47
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2525x
Jejím koníčkem je cestování.