Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Lain

6. 2. 2012 14:22
Super

Mám radost, že nejsme sami. Podařilo se nám bydlet i hůř, a čas od času i nikde, ale vždycky to stálo za to. V Tanzánii jsme bydleli u místních a měli půl kbelíku vody na 3 dny. Přišlo mi to  luxusní, protože oni neměli žádnou. A moje zkušenost je ta, že ze všech takovýchto cest jsme se vrátili svěží a zdraví a za celá ta léta jsme si dokonalou salmonelu uhnali pouze v Maďarsku v luxusním hotelu :-). Jinak je to skvělá inspirace. Bydlíky si už dlouho nefotím, protože mi připadají normální. Ale začnu znovu. Díky.

0 0
možnosti

VerPes

13. 3. 2012 15:45
Re: Super

Ja dekuji za Vas prispevek :-)

0 0
možnosti

Aretta

9. 1. 2012 18:47
Byly doby, kdy

jsem taky všechny peníze utopila v zážitcích:-) Ale nejsem tak neohrožená jako Vy, a asi i právě proto je mi příjemné, že mě "vezmete kousek dál", než bych to zvládla já.

0 0
možnosti

Aretta

9. 1. 2012 18:47
Re: Byly doby, kdy

(kam se mi ten příspěvek zařadil?!)

0 0
možnosti

Lanai

9. 1. 2012 15:22
Super

zajímavé a dík za fotky Tiomanu slyšela jsem o něj jen chválu, moc se o něm ale  nepíše..Docela ráda bych se tam podívala.

0 0
možnosti

VerPes

9. 1. 2012 17:44
Re: Super

Děkuji za příspěvek:-) Pokud byste chtěla nějaké informace o Tiomanu, napište mi na mail, ráda Vám je pošlu :-)

0 0
možnosti

kuba1234

9. 1. 2012 12:47
moooc dobré!

Povedené a zajímavé, máš kuráž a zřejmě hodně toulavé boty. Jezdi dál, nenech se otrávit nikým a ničím a nikdy. Každý zážitek je jedinečný a je fajn, že se o některé dělíš. Už se těším na další.R^

0 0
možnosti

VerPes

9. 1. 2012 17:42
Re: moooc dobré!

Děkuji Vám :-)

0 0
možnosti

freeride

8. 1. 2012 22:52
Super,

libi se mi kdyz i pekna holka za to umi vzit, a cestuje v poradnym stylu!! R^. Preju hodne takovych fotek a zazitku!!

0 0
možnosti

VerPes

9. 1. 2012 17:51
Re: Super,

Děkuji, budu se snažit :-)

0 0
možnosti

slušná a kultivovaná

8. 1. 2012 21:56
Taky jsem tak cestovala, když mi ještě nevadila tvrdá postel

Ale i jako poměrně chudá osoba jsem si v třetím světě vždycky mohla připlatit za funkční a čistou koupelnu. I tak jsem poznala, jak žijí místní lidé. V těchto zemích totiž existuje i střední třída, člověk nemusí poznávat vždycky jenom slumy. V hamace spím v létě dodnes, nic lepšího ve vedru není.

1 0
možnosti

VerPes

8. 1. 2012 22:09
Re: Taky jsem tak cestovala, když mi ještě nevadila tvrdá postel

Slumy se ani poznat nedaji - pokud nejdete s doprovodem, uz byste z nich  nevysla bez ujmy.

1 0
možnosti

Aretta

8. 1. 2012 21:49
Panebože...

VYNIKAJÍCÍ!!! Respekt!!! R^R^R^

Tak to je mazec... Jsem z toho natolik u vytržení, že nejsem schopná posbírat slova i inteligentnímu projevu... Výborný! Výhledy, různý styly, ta touha "být co nejblíž"... panejo. Smekám! !

0 0
možnosti

VerPes

8. 1. 2012 21:51
Re: Panebože...

Velice Vám děkuji :-)

0 0
možnosti

mokrykcb

8. 1. 2012 18:16
tak v tom co jste

nafotila bych tedy nebydlel ani omylem...brrr..ale proti gustu...

také rád cestuji a na velké vyhazování nemám,ale ubytování chci mít alespoň na nějaké úrovni(tj min.standart evropských 3*)

takže za ubytování rád připlatím a třeba v tom thajsku či indii ten standart získám za směšných šest stovek pro dva - tak proč se hrnout do nějakých "špinavých děr"

v době internetu nemůžete výběrem hotelu šlápnout vedle

1 0
možnosti

Camino.

8. 1. 2012 18:28
Re: tak v tom co jste

mokrykcb, existuji mista v Azii, kde ani hotely nejsou, vezmete si treba mistniho pruvodce a zmizite na tydny nekam, kde se Vam o civilizaci nezda, jsete dnes jsou mista, kde bilou zenu nevideli. Spani a koupelna je ten nejmensi problem. Zachody....hlavne, kdyz jsou. Pamatuji se na jeden v Burne, kde na podlaze byly pouze bambusove tycky, 10 cm od sebe vzdalene...hm...trochu jsem preslapovala a poskakovala.;-)

0 0
možnosti

mamenec

8. 1. 2012 17:16
V Asii podobné bydlení přímo vyhledáváme.....

Je tam většinou málo lidí a nádherná příroda. Koupelny, jako jste nafotila, jsou úžasné. Je třeba dodat, že většinou je tam pouze jeden kohoutek a z toho teče vlažná....Ale co taky jiného tam člověk potřebuje, že ? :-)

0 0
možnosti

VerPes

8. 1. 2012 17:36
Re: V Asii podobné bydlení přímo vyhledáváme.....

Přesně tak:-) A i ta vlažná voda je spíše štěstí, já mívám převážně na studenou:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 47
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2525x
Jejím koníčkem je cestování.