Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
J

Jaany

12. 10. 2011 5:02
Peníze

kdo je ochoten dávat 18tis. za 8 dní v Egyptě se velmi divím Letos jsme byli s partou kamarádů (4) autem na našem každoročním eurotripu :-) a světe div se za 8 dní jsme byli v Amsterdamu,Roterdamu,Gentu,Bruggách,Calais a nakonec Paříž za 7000 na osobu.Přeně jak píše slečna střídali jsme kempy a levné hotely.Když si dáte stranou měsíčně 1000 korun což není moc dá se udělat skvěla dovolená.Je to jen muj postřeh. (nechci nikoho nutit ani nikomu radit) :-D Cestování zdar!

0 0
možnosti
VN

naroznej

12. 10. 2011 10:12
Re: Peníze

Když jsem byl mladší , také jsem takto cestoval. S partou kamarádů a velmi lacině.

Dnes po letech jsem již rád , když sebou na týden někam prásknu , nic nedělám a je o mě postaráno.

0 0
možnosti
PKL

Politicky korektní lež

11. 10. 2011 22:53
Jo v Tanzánii je hezky

Když si teda odmyslím ty boláky co jsem si přivezla, když mě cosi poštípalo.

0 0
možnosti
S

Světlonoš_v01

11. 10. 2011 21:49
v Tanzanii jsem byl před pár lety taky

je to klasika, je to jedna z nejbezpečnějších zemí v Africe a současně je tam spousta k vidění. Mně se nejvíc libil trekking v Usambarských horách a pak potápění na ostrově Pemba. Cultural tourism v Lushoto mezi Masaji byl taky dobrý.

0 0
možnosti
MP

nezbedalokii

11. 10. 2011 21:29
paráda :-)

krása číst :-)

letím za 4 týdny do Asie a tyto články mě vždy ještě více natěší:-) samozřejmě taky na vlastní pěst, nehodlám platit cestovkám více jak 100% marži :-)

a nebojte, nebudu se ptát na váš plat, na toto jde ušetřit i s 15 tis čistým měsíčně, když nemáte výdaje na děti a tak dále...a šetří se na letenkách a hotelech...tak tak :-) R^

mě teď Singapur, Kuala Lumpur a Langkawi, plus Phi Phi a Krabi vychází asi na 30tis na 14 dní a to 18 stojí letenka, takže pak už jen za hubičku :-)

0 0
možnosti
V

VerPes

11. 10. 2011 21:33
Re: paráda :-)

Hura, konecne nekdo podobneho razeni! :-) Diky :-)

0 0
možnosti
Č

ČSLA

11. 10. 2011 19:58
kde na to berete ? :-)

vy musíte být buď strašně bohatá a nebo máte nějaké speciální výhody, které vám umožňují takto beuuzdně cestovat po světě, závidím vám :-) chtěl bych taky

0 0
možnosti
V

VerPes

11. 10. 2011 20:49
Re: kde na to berete ? :-)

:-) Studuji a pracuji. Nemam deti a muzu si dovolit investovat jen do sebe. Naklady za bezny zivot se snazim snizovat na minimum a stejne je tomu i na dovolene. Letenky nakupuji v akcich a na miste se rozhodne neubytovavam v luxusnich hotelech a nejim ve spickovych restauracich:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 47
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2525x
Jejím koníčkem je cestování.