Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

michaela200

24. 8. 2011 15:48
Kena a JAR

V Kene jsem byla pred dvema lety a ceny se mi nezdali tak hrozny. 3 denni privat safari ve 3. ruznych parkach - super ubytko, jidlo a vstupy v cene a vlastni sofer - vse za 1.000,-EUR pro oba (ja a pritel). Zajistila jsem pres net u dvouch Nemcu, co uz leta ziji v Mombase. Vsechno super klaplo, jak napsali. Muzu dat i kontakt na priste.

Musim ale rict, ze JAR, kde jsem byla letos se mi libila mnohem vic. Je pravda, ze kdyz chce clovek tam neco videt a zazit, tak to vyjde draz nez Kena, ale opravdu SUPER!!!!! Pujcit auto a urcite navstivit Krügger a Hluhluwe park. Pokud rozpocet dovoli, tak na severu od Krügger jsou privatni parky - ty jsou prave mnohe drazsi, ale uvidite plno zvirat (i supu - ty v Krugger nemate sanci videt) a i o komfort je skvele postarano. Nikdy ne ADDO Elephanten Park, ten vubec nestoji za to se srovnanim s ostatnimi.

0 0
možnosti

VerPes

24. 8. 2011 15:55
Re: Kena a JAR

Dekuji za prispevek :-) Krugeruv narodni park bych chtela navstivit urcite, pokud se mi podari sehnat levne letenky do JAR :-)

0 0
možnosti

aby diskuse neměly sysl

23. 8. 2011 18:25
Nojo, tak to se budete muset naučit

něco, za co vám budou líp platit, když máte chutě na kaviár a rozpočet na játrovku. Na sponzora to podle fotky nevidím.

0 0
možnosti

VerPes

24. 8. 2011 9:25
Re: Nojo, tak to se budete muset naučit

Psala jsem snad, že mám chuť na kaviár? Asi jste si dobře nepřečetl můj článek, kde jsem psala, jak jsou ty největší a nejznámější parky přeplněné. Takže i kdybych nevěděla co s penězi, tam bych nejela. A sponzora nepotřebuji, vystačím si sama. Nechápu, proč vlastně přispíváte do diskuze, když Vaše příspěvky nemají žádný smysl.

1 0
možnosti

Ynhoj

23. 8. 2011 18:18
NP

Tak zdá se mi, že prima ceny jsou JAR, např Kalaharský NP a nebo Addo. Alespoň já jsem tam byl spokojený, člověk si to v klidu projel autem a mohl tam být třeba od ráno do večera a přespat i v NP (stan a nebo pokoj).

0 0
možnosti

VerPes

24. 8. 2011 8:52
Re: NP

JAR bych chtela také navštívit. Děkuji za tip :-)

0 0
možnosti

midou

22. 8. 2011 16:11
parky jsou přeplněné

tak jako tak, to byli sami proti sobě, kdyby nezvyšovali ceny. Holt na to budou mít jen Japonci, pro baťůžkáře to nebude..:-)

0 0
možnosti

VerPes

22. 8. 2011 16:17
Re: parky jsou přeplněné

A nejen pro ne...mate pravdu.

0 0
možnosti

fascinatedbyhumanity

22. 8. 2011 14:28
....

rada bych se tam taky podivala...mam to, prozatim, hlavne spojeny s krasnyma knizkama a klidne bych zaplatila vetsi sumu, protoze (tedy alespon naivne doufam) vetsina jde zpatky parku. A park je od toho, aby chranil zver, prirodu, proste cely biotop typicky pro danou oblast a ne proto, aby tam jezdili hromadne turiste (natoz autem az ke Ngoru Ngoru). Pak si chudak priroda ani neodpocine a za par let by nebylo co chranit.:-/

0 0
možnosti
  • Počet článků 47
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2525x
Jejím koníčkem je cestování.